Formand: Anne Bodilsen, Oslogade 27, 8200 Århus N klfformand@gmail.com Tlf. 61 30 81 14

Støt arbejdet

Om Kristelig Lægeforening

Økonomisk støtte til foreningen eller til lægemission

Kristelig Lægeforenings arbejde er afhængig af frivillig arbejdskraft og gaveindtægter fra vores støtter. Du kan støtte via en overførsel til MobilePay-nummer 88028 eller via bankoverførsel til reg.nr. 2101, kontonr. 5909 763 365.

Du kan også støtte lægemission gennem en gave til Kristelig Lægeforenings Missionsfond ved bankoverførsel til reg.nr. 5501, kontonr. 0600 818 368.

Desuden er der mulighed for at være fastgiver:

Støt foreningen fast

Kristelig Lægeforening mistede i 2019 retten til skattemæssigt fradrag for gaver. Foreningens bestyrelse håber dog, at selvom fradragsretten mistes, vil det fortsat være muligt at have en akademisk medarbejder ansat. På sigt vil det dog kræve, at et større antal medlemmer end det nuværende bliver fastgivere eller blot giver en donation mere lejlighedsvist.

Hvis du ønsker at blive ny fastgiver, vil vi bede dig skrive til kasserer Karen Nielsen på klfkasserer(at)gmail.com og oplyse, hvor meget du ønsker at give og hvor ofte. Det kan naturligvis til enhver tid fortrydes eller ændres, og det samme gælder, hvis du ønsker at ændre på en nuværende gavebrevsordning. På den måde kan vi bedre kende foreningens faste indkomst. Ud over at give besked til kassereren, opretter du en fast bankoverførsel til reg.nr.: 2101, kontonr.: 5909 763 365 med angivelse af dit navn.

Medlemsskab

Hvis du ikke allerede er medlem af foreningen, kan du selvfølgelig også støtte den ved at melde dig ind.